Verhalen klanten

Wat onze internationale klanten te vertellen hebben

Wil je weten hoe een aantal van onze klanten het proces ervaren, hoe zij gestart zijn, met welke moeilijkheden zij geconfronteerd werden en hoe ze verder kwamen? Lees dan hier hun verhalen. Ze kunnen je helpen een beter begrip te krijgen van zelforganisatie en welzijn en je inspireren met praktische voorbeelden.
Nadine De Meester De Lezer

Semco ebooks

Volgende e-books zijn gratis beschikbaar door je naam en mailadres in te geven:

  1. 10 mythes ontkracht: waarom democratisch management goed is voor organisaties.
  2. Iedereen baas: aan de slag met zelforganisatie.
  3. De post covid organisatie: de nieuwe wereld van werk.
  • Geen gevoel van controle door:
    • Vage en onduidelijke communicatie
    • Tegenstrijdige en zinloze taken (voornamelijk bureaucratisch van aard)
    • Steeds veranderende visies
  • Er wordt niet geluisterd naar hun ideeën
  • Micromanaging en overdreven controle
  • Leiders nemen geen verantwoordelijkheid
  • Leiders geven gemaakte fouten niet toe
  • Onveilig gevoel (geen mogelijkheid om te (be-)spreken)